Kompetencer

Her får du et hurtigt overblik over de kompetencer, du kan trække på i samarbejdet med Relevans.

  • Adfærdspsykologi

    Adfærdspsykologisk indsigt er afgørende, når det handler om den effekt du opnår med din kommunikation. Der er mange adfærdspsykologiske greb, der kan anvendes. Kunsten er i hvert enkelt tilfælde at vælge de rigtige greb.

    Læs mere om Adfærdspsykologi

  • UX

    User Experience er et udtryk for den brugeroplevelse, som fx din hjemmeside eller app leverer. Er den overskuelig, logisk og giver den information, den skal? Og har du anvendt de rigtige adfærdspsykologiske greb? Så har du en vindercase.

  • Websider

    Foruden effektiv UX, er det afgørende, at dine målgruppes søgeproces og kunderejse afspejles i dine websider. Webdesignet skal understøtte dit brand og din leadgenerering.

    Se hvordan godt adfærdsdesign skaber leads

  • Automation

    Automatiserede flows, der fastholder kundens interesse
    Sæt din leadgenerering i system og lad dine potentielle kunder hoppe dybt ned i salgstragten helt af sig selv og bliver til varme leads.

    Læs om effekten af automatiserede flows

  • Dialogkampagne

    Skal du have vanskelige målgrupper i tale. Eller har du brug for at ændre dit image i målgruppen? Dialogmarkedsføring er et effektivt værktøj, der hurtigt giver dig viden om din målgruppe og genererer varme leads.

    Se hvordan dialogmarkedsføring genererer brandvarme leads

  • Direct Mails og nyhedsmails

    Permissions is king!
    Med den rigtige strategi genererer du løbende e-mail permissions og har direkte adgang til at langtidsbearbejde dine leads, til de er klar til at købe.

    Se hvordan du kan få permissions

  • Inbound Marketing

    Vælg den rette platform
    Det hele handler om at få flere besøgende på din hjemmesiden, få dem til at give sig til kende, gøre dem til varme leads og slutteligt konvertere dem til kunder.

    Læs om Inbound Marketing

  • Kampagne

    Kampagner er en vigtig del af din leadgenerering. Med gennemtænkte kampagner har du mulighed for at styre dit salg effektivt og præcist.

    Læs om Leadgenerering
  • Konceptudvikling

    Konceptudvikling er hjertet i din leadgenerering. Dine koncepter skal opbygges så de favner hele processen. Lige fra tiltrækning af de rigtige emner og konverteringen til leads med permission, bearbejdning til de er varme og klar til at købe og kan gives videre til salg. 

    Læs hvordan et gennemtænkt koncept sælger vaskemaskiner

    Læs hvordan et gennemtænkt koncept sælger vaskemaskiner
  • Marketing Automation

    Med udgangspunkt i systematiske flows kan du få større effekt af din marketingindsats gennem målrettet og relevant kommunikation til såvel nuværende som potentielle kunder.

    Læs om Marketing Automation

  • Relevant content

    Tilbyd indhold, der er relevant i kundens rejse mod køb
    Relevant content sikrer dig den kortest mulige leadproces. I modsætning til traditionelle kampagner, som bombarderer modtagerne med de samme budskaber igen og igen, kommer du i dialog med din målgruppe.

    Læs om relevant content

  • SEO, SEM og retargeting

    Får du nok besøgende, og konverterer du dem til leads og kunder?
    SEO, SEM og retargeting bør have høj prioritet i din leadgenerering. Enhver beslutning starter med en Google søgning.

    Læs om SEO, SEM og retargeting

  • Strategi og flows

    Strategi og flows er helt afgørende for din leadgenerering. Den rigtige strategi og flows bygget med udgangspunkt i de rigtige personas og stemt af efter deres specifikke kunderejser er fundamentet for effektiv leadgenerering.

    Læs om Leadgenerering