Marketing automation gør det muligt for dig, at tilpasse dig dine kunders behov og hurtigt og effektivt gøre dem Sales Ready – altså hvis du har adgang til deres adfærdsdata og bruger dem intelligent.
Viden
Viden
ca. 5 min.
Marketing automation kvalificerer dine leads og gør dem Sales Ready
07.12.2020 / Lasse Hinke
ca. 2 min.
Få de rigtige leads i tale med dialogmarkedsføring
07.12.2020 / Lasse Hinke
Traditionelle leadkampagner går ud på at bombardere modtagerne med de samme budskaber igen og igen. I håb om at de til sidst ”ser lyset”, slår til og køber. Det er anderledes med dialogmarkedsføring.
I en leadkampagne baseret på dialogmarkedsføring vendes det hele på hovedet.
ca. 14 min.
Alt om B2B salg og markedsføring
19.11.2020 / Lasse Hinke
Salg og markedsføring handler fundamentalt set om at skabe tillid. Det gælder uanset, om vi taler Business to Business (B2B) eller Business to Consumer (B2C). Der er derfor en række ligheder i den helt fundamentale adfærdspsykologi og de værktøjer, du kan bruge til at opbygge din argumentation og kommunikation.
ca. 3 min.
B2B Byggebranchen: Sådan får du håndværkeren til at vælge dit produkt!
19.11.2020 / Lasse Hinke
Håndværkeren er langt hen ad vejen nøglen til ordren. Og håndværkeren særligt vigtig ved renovering og ombygning. Uanset om forbrugeren kender dit produkt.
Og uanset hvilken præference forbrugeren har, så viser al erfaring, at det er håndværkeren, som slutkunden i sidste ende lytter til, når beslutningen træffes. Hvis fru Jensen har tillid til håndværkeren, vælger hun den løsning, han foreslår.
ca. 17 min.
Det skal du vide om Inbound Marketing. Kom igang nu!
16.11.2020 / Lasse Hinke
Inbound Marketing. Du har uden tvivl hørt om det mange gange. Inbound Marketing er nemlig et af de marketing buzzwords, som bliver brugt i mange sammenhænge. Men den upræcise brug af Inbound Marketing begrebet betyder, at det udvandes. Faktisk kan selv de skarpeste marketing-hoveder have svært ved at forklare, hvad Inbound Marketing er. Og når du Googler, får du mange forskellige bud.
ca. 2 min.
B2B leadgenerering: Få hul igennem til de store fisk på B2B markedet
05.11.2020 / Lasse Hinke
Alle der arbejder med B2B markedsføring ved, hvor svært det er at få taletid hos ledelsen i Large- og Medium/Large B2B virksomheder. Uanset om du markedsfører industrimaskiner, IT-løsninger eller konsulentydelser, er indgangsbarrieren høj. Og uanset du i dag allerede arbejder med B2B Inbound Marketing - så er det godt at have en solid døråbner.
ca. 4 min.
Har du styr på digitalisering af din salgs- og marktingproces?
22.06.2020 / Lasse Hinke
Ved du, hvornår dine leads og potentielle kunder besøger din hjemmeside? Og ved du, hvornår de læser dine mails?
Nøglen til en effektiv salgs- og marketingproces bygger i høj grad på viden og data. Vel at mærke realtime data, som gøres tilgængelig for salg og marketing og bruges aktivt i processen med at tiltrække dine potentielle kunder og konvertere dem til varme leads.
ca. 2 min.
Få nemt styr på dine cookies
03.06.2020 / Morten Lorentzen
Er du ligesom så mange andre forvirret over, hvad der er gældende regler for anvendelse af cookies og de permissions, du skal indsamle for at måtte bruge dem, så er det ikke så underligt. Reglerne bliver løbende justeret og præciseret, netop fordi der opstår tolkningsmuligheder.