Apple har meldt ud, at deres nye opdatering har fokus på brugernes privatliv. Dette forventes at få store konsekvenser for annoncører, da brugere nu aktivt skal acceptere, at deres data bliver indsamlet.
Viden
Viden
ca. 2 min.
Apples iOS 14 opdatering – det kommer den til at betyde for dig
24.03.2021 / Mikkel Lorentzen
ca. 15 min.
6 gode råd, der styrker din leadgenerering og giver dig varme leads
28.12.2020 / Lasse Hinke
Leadgenerering og varme leads er for langt de fleste B2B virksomheder en svær proces. De nyeste tal fra Relevans’ løbende undersøgelse blandt danske virksomheder bekræfter dette. Faktisk er mere end 2 ud af 3 eller 67% ikke tilfredse og føler, at de enten har svært ved – eller sågar ikke får, de leads, de har behov for.
ca. 2 min.
Sådan får du flere varme leads!
28.12.2020 / Lasse Hinke
Når du læser denne artikel, er du sikkert blandt de 95%, der har brug for flere varme leads og kunder. Den gode nyhed er, at det kan du faktisk gøre noget ved! Midlet er en integreret proces, hvor marketing og salg går hånd i hånd hele vejen igennem processen.
ca. 4 min.
Kognitiv dissonans: Tving dine kunder til at tage stilling
12.12.2020 / Morten Lorentzen
Mange af de beslutninger, som bringer dig og alle andre i problemer, skyldes, at du ofte kører på automatpilot. Ofte uden at du selv er klar over det.
ca. 5 min.
Marketing automation kvalificerer dine leads og gør dem Sales Ready
07.12.2020 / Lasse Hinke
Marketing automation gør det muligt for dig, at tilpasse dig dine kunders behov og hurtigt og effektivt gøre dem Sales Ready – altså hvis du har adgang til deres adfærdsdata og bruger dem intelligent.
ca. 2 min.
Få de rigtige leads i tale med dialogmarkedsføring
07.12.2020 / Lasse Hinke
Traditionelle leadkampagner går ud på at bombardere modtagerne med de samme budskaber igen og igen. I håb om at de til sidst ”ser lyset”, slår til og køber. Det er anderledes med dialogmarkedsføring.
I en leadkampagne baseret på dialogmarkedsføring vendes det hele på hovedet.
ca. 14 min.
Alt om B2B salg og markedsføring
19.11.2020 / Lasse Hinke
Salg og markedsføring handler fundamentalt set om at skabe tillid. Det gælder uanset, om vi taler Business to Business (B2B) eller Business to Consumer (B2C). Der er derfor en række ligheder i den helt fundamentale adfærdspsykologi og de værktøjer, du kan bruge til at opbygge din argumentation og kommunikation.
ca. 3 min.
B2B Byggebranchen: Sådan får du håndværkeren til at vælge dit produkt!
19.11.2020 / Lasse Hinke
Håndværkeren er langt hen ad vejen nøglen til ordren. Og håndværkeren særligt vigtig ved renovering og ombygning. Uanset om forbrugeren kender dit produkt.
Og uanset hvilken præference forbrugeren har, så viser al erfaring, at det er håndværkeren, som slutkunden i sidste ende lytter til, når beslutningen træffes. Hvis fru Jensen har tillid til håndværkeren, vælger hun den løsning, han foreslår.