Så har vi igen været igennem en Black Friday. Og har den været ligesom de foregående år?
Ikke helt.
Viden
Viden
ca. 3 min.
Black Friday anno 2021 og de adfærdspsykologiske faktorer
02.12.2021 / Morten Lorentzen
ca. 3 min.
Jungs personlighedstyper: Relevans’ Brand Types gør dit brand stærkt!
02.11.2021 / Morten Lorentzen
Hvis dit produkt eller din virksomhed var en person, hvordan ville den person så være?
Din målgruppe skal lære dit brand at kende, som var det et menneske af kød og blod. Så kan den enkelte bedre tage stilling til, om han eller hun vil vælge dit brand til eller fra.
For at gøre dette på en operationel måde arbejder vi hos Relevans med Brand Types, baseret på psykologen C. G. Jungs personlighedstyper. Med disse brand types definerer vi, hvilken menneskelig personlighed, dit brand skal afspejle.
ca. 9 min.
14 steps til en succesfuld digital strategi
29.10.2021 / Lasse Hinke
Der er stadig B2B virksomheder, der ikke arbejder med en egentlig digital strategi som en del af deres overordnede forretningsstrategi. Og det er en klar fejl!
ca. 2 min.
Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen
17.08.2021 / Morten Lorentzen
Så er den i handlen! Relevans’ nye bog, hvor vi går i dybden med, hvor vi som mennesker ikke agerer rationelt – selv ikke i business to business indkøb. Vi ligger alle under for en adfærdspsykologisk kodning, som vi ikke kan undslå os.
ca. 1 min.
Går du glip af forretning, fordi du mangler e-mail permissions?
17.08.2021 / Lasse Hinke
Forestil dig, at en stor potentiel kunde er i dialog med din værste konkurrent. En attraktiv kunde, som du ikke har sørget for at indhente e-mail permission fra.
ca. 3 min.
Facebook retter ind efter iOS 14 – se hvad du skal være opmærksom på
24.03.2021 / Mikkel Lorentzen
Apple lancerede for nylig deres nye iOS 14. Den nye opdatering medfører udfordringer og nødvendige ændringer for iOS apps. Facebook har meldt ud, hvad den nye opdatering kommer til at betyde for annoncørerne
ca. 2 min.
Apples iOS 14 opdatering – det kommer den til at betyde for dig
24.03.2021 / Mikkel Lorentzen
Apple har meldt ud, at deres nye opdatering har fokus på brugernes privatliv. Dette forventes at få store konsekvenser for annoncører, da brugere nu aktivt skal acceptere, at deres data bliver indsamlet.
ca. 14 min.
6 gode råd, der styrker din leadgenerering og giver dig varme leads
28.12.2020 / Lasse Hinke
Leadgenerering og varme leads er for langt de fleste B2B virksomheder en svær proces. De nyeste tal fra Relevans’ løbende undersøgelse blandt danske virksomheder bekræfter dette. Faktisk er mere end 2 ud af 3 eller 67% ikke tilfredse og føler, at de enten har svært ved – eller sågar ikke får, de leads, de har behov for.