Viden

ca. 1 min.

B2B Byggebranchen: Sådan får du håndværkeren til at pege på dit produkt!

18.10.2016 / Lasse Hinke

EMNE: Byggeri B2B

Håndværkeren er langt hen ad vejen nøglen til ordren. Uanset om forbrugeren kender dit produkt.

Og uanset hvilken præference forbrugeren har, så viser al erfaring, at det er håndværkeren, som slutkunden i sidste ende lytter til, når beslutningen træffes. Hvis fru Jensen har tillid til håndværkeren, vælger hun den løsning, han foreslår.

Håndværkeren særligt vigtig ved renovering og ombygning

Specielt når vi taler renovering og ombygning er håndværkeren afgørende. Her er han nemlig som oftest den eneste rådgiver, forbrugeren har. Og netop derfor er håndværkeren den helt centrale figur, når det handler om at sikre, at det er din løsning, der vælges.

Så når du skal afgøre, hvor stor en del af din marketingindsats, der skal bruges på håndværkerne, er det en rigtig god idé at se på, hvor stor en del af din omsætning, der kommer via større og mindre renoverings- og ombygningsprojekter.

Fire gode råd til aktivering af håndværkeren

Vi har samlet fire gode råd til, hvordan du sikrer top of mind og kvalificeret kendskab hos håndværkerne.
PDF: Se de fire gode råd her

Du kan se vores digitale e-guide til byggebranchen

ONLINE GUIDE: Byggebranchen digitale A-Z.

Skal vi tage en uforpligtende snak om dine største udfordringer i byggebranchen, så kontakt Lasse Hinke og få en snak.

LÆS MERE OM: Leadgenerering

SE ANDRE ARTIKLER OM: Byggeri B2B

Lasse Hinke

Vil du have større effekt af din markedsføring?

Lasse Hinke er marketingstrateg og partner i Relevans. Han er HD i afsætning og har mere end 20 års erfaring på både bureau- og kundeside.

Start med en snak