Du er ude for at bytte nogle af julegaverne. Og det ville da heller ikke være tosset, hvis du kom hjem med et godt tilbud eller to.
Viden
Viden
ca. 3 min.
Vil du høre hemmeligheden bag tilbuddet?
30.01.2017 / Morten Lorentzen
ca. 4 min.
Trends for 2017 marketing: Det hårde med det bløde
05.12.2016 / Lasse Hinke
2017 bliver året, hvor det hårde og det bløde går hånd i hånd.
ca. 4 min.
Når din Data Marketing bliver personlig
22.11.2016 / Morten Lorentzen
Du har lavet din analyse. Du ved, hvem der køber. For eksempel har du fået svar på, om dine kunder er mænd eller kvinder, om de er unge eller gamle.
ca. 3 min.
Når 3 er større end 5 – Det handler om prispsykologi
25.10.2016 / Morten Lorentzen
Kan du huske, hvornår du sidst var på tilbudsjagt? Og kan du huske, om tilbuddene var skrevet med store typer for at fange din opmærksomhed? Forskning viser, at du kan tjene flere penge, hvis du bedre forstår, hvordan forbrugerne oplever tal.
ca. 1 min.
Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing
18.10.2016 / Lasse Hinke
"Always beta" er faktisk blevet et mantra her hos Relevans, når vi rådgiver vores kunder om digitale medier, bl.a. e-mail marketing. Hvad der var god latin i sidste måned er allerede forældet i dag.
ca. 3 min.
Får du nok ud af dit nyhedsbrev?
04.08.2016 / Lasse Hinke
Med nogle ganske få ændringer kan dit elektroniske nyhedsbrev arbejde langt mere effektivt for dig. Om nogle få linjer vil du forstå hvordan.
ca. 2 min.
Forventninger former dine kunders oplevelser
04.08.2016 / Morten Lorentzen
Det, der driver folks valg og vurderinger, kan i høj grad påvirkes. De farves af, om udgangspunktet for deres vurdering er høj eller lav.
ca. 2 min.
Drikker du vin af et papkrus?
27.06.2016 / Morten Lorentzen
Sommerferien står for døren. For mange er det lig med varme grillaftener og eventuelt en fly-tur sydpå.
Grill betyder for mig, at der er også skal rødvin på bordet.
I den forbindelse så forestil dig følgende lille tankeeksperiment.