SEO, SEM og retargeting

Får du nok ud af dit SEO-arbejde og din investering i Ads og retargeting? Få en gratis analyse af dit nuværende setup med forslag til, hvordan du får flere besøgende og konverterer dem til leads og kunder. SEO, Ads og retargeting bør have høj prioritet i din leadgenerering. Enhver beslutning starter med en Google søgning. Hvis det er dig, der bliver fundet her. Og du har styr på, hvordan du konverterer dine besøgende til leads, øger du dramatisk chancen for, at det er dig der løber med ordren.

 

 

Hvad er SEO?

SEO er en forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk søgemaskineoptimering. Når du dagligt laver en søgning på Google, får du en liste med resultater. Det er Googles algoritmer, der ud fra relevans lister resultaterne på dine søgninger. 

 Her er SEO metoden, der hjælper dig med at ranke så højt som muligt. Ligger du blandt de øverste søgeresultater, får du helt automatisk mere trafik ud af de de søgning, der matcher de søgeord, du har optimeret dine tekster efter.

SEO er nok det værktøj indenfor  for online marketing universet, der giver dig det absolut bedste udbytte i form af leads og kunder og dermed den bedste ROI. 

Men det er vigtig huske, at grundlagt hele tiden ændrer dig. Google opdater løbende sinde algoritmer. Og dine konkurrenter og andre aktører lægger hele tiden nyt content op og tilpasser dit bestående. Så du skal hele tiden vedligeholde og udvikle for at sikre dig de bedste placeringer.   

 

Dit SEO-arbejde skal være en integreret del af din leadgenerering

Netop derfor bør dit SEO arbejde være en integreret del af din samlede leadgenerering.  Adfærdsdesign og adfærdspsykologisk indsigt og et udefra-ind-fokus er alfa-omega, når du skal tiltrække og fastholde leads. Og det gælder også, når det handler om SEO. 

Fokus i processen er derfor dine kunder og deres adfærd. Resultatet er flere besøgende og flere leads. Strukturen og de enkelte sider opbygges, så din hjemmeside understøtter kunderejsen og hele leadprocessen. Samtidig bliver både struktur og tekst optimeret, så SEO-arbejdet efterfølgende bliver så effektivt som muligt.

LÆS OM: Displaybannere til branding og kampagner
LÆS OM: Adfærdsdesign og adfærdspsykologisk indsigt
LÆS OM: Leadgenerering

SEO

Test din viden om SEO

Der er flere værktøjer til at sikre, at dit site er SEO-optimeret. De fleste CMS systemer har forskellige former for hjælp, og der er flere monitoreringsværktøjer, som kan hjælpe dig til at holde øje med, hvilke sider du skal arbejde yderligere med, for at holde dig foran dine konkollegaer.

Men hvilke greb er så de mest effektive? Test din viden om Googles algoritmer... som konstant ændres!

 

SEO, der giver dig synlige resultater

Du får et samlet framework, som sikrer dig de vigtigste topplaceringer. Samtidig optimeres dine landing pages, så du bedst muligt konverterer besøgende til leads. 

  • Søgeordsanalyse
  • SEO
  • Hastighedsoptimering
  • Linkanalyse
  • Linkbuilding
  • Teknisk SEO
  • Opbygning af effektive retargeting flows 
  • Opbygning og effektivisering af landing pages 
  • Opbygning af leadflows

Fra starten tænkes hele leadflowet ind i SEO, Ads- og retargeting processerne. Efterfølgende får du hjælp til at sikre, at alle elementer konstant er søgemaskineoptimeret. Ligeledes får du et samlet setup, hvor din SEO, Google Ads- og retargeting indsats optimeres, så du løbende får det størst mulige udbytte.

 

Isometric SEO

 

B2Btandhjul
 

B2B webinar

Sådan får du succes med B2B leadgenerering

Der er netop afholdt webinar om B2B leadgenerering. Der er planlagt et nyt webinar om emnet til foråret. Hold øje og tilmeld dig i mellemtiden et af vores andre webinarer.

Se listen over alle webinarer og tilmeld dig

B2Btandhjul

Få et gratis bud på, hvordan dit SEO, SEM og retargeting arbejde kan optimeres

Udfyld formularen så kontakter vi dig

Når du sender formularen, giver du samtykke til, at Relevans må gemme og
behandle dine oplysninger. Her kan du læse alt om vores Persondatapolitik.