SEO, SEM og retargeting

Får du nok ud af dit SEO-arbejde og din investering i Ads og retargeting? Få en gratis analyse af dit nuværende setup med forslag til, hvordan du får flere besøgende og konverterer dem til leads og kunder. SEO, Ads og retargeting bør have høj prioritet i din leadgenerering. Enhver beslutning starter med en Google søgning. Hvis det er dig, der bliver fundet her. Og du har styr på, hvordan du konverterer dine besøgende til leads, øger du dramatisk chancen for, at det er dig der løber med ordren.

Dit SEO-arbejde skal være en integreret del af din leadgenerering

Netop derfor bør dit SEO arbejde være en integreret del af din samlede leadgenerering.  Adfærdsdesign og adfærdspsykologisk indsigt og et udefra-ind-fokus er alfa-omega, når du skal tiltrække og fastholde leads. Og det gælder også, når det handler om SEO. 

Fokus i processen er derfor dine kunder og deres adfærd. Resultatet er flere besøgende og flere leads. Strukturen og de enkelte sider opbygges, så din hjemmeside understøtter kunderejsen og hele leadprocessen. Samtidig bliver både struktur og tekst optimeret, så SEO-arbejdet efterfølgende bliver så effektivt som muligt.

LÆS MERE OM: Adfærdsdesign og adfærdspsykologisk indsigt
LÆS MERE OM: Leadgenerering

Kunne du tænke dig målbar større effekt
af din markedsføring?

Udfyld formularen så kontakter vi dig

 


Når du sender formularen, giver du samtykke til, at Relevans må gemme og
behandle dine oplysninger. Her kan du læse alt om vores Persondatapolitik.

Kunne du tænke dig målbar større effekt af din markedsføring?

Udfyld formularen så kontakter vi dig

Når du sender formularen, giver du samtykke til, at Relevans må gemme og behandle dine oplysninger.
Her kan du læse alt om vores Persondatapolitik.

Kunne du tænke dig målbar større effekt af din markedsføring?

Udfyld formularen så kontakter vi dig

Når du sender formularen, giver du samtykke til, at Relevans må gemme og behandle dine oplysninger.
Her kan du læse alt om vores Persondatapolitik.

 

SEO, der giver dig synlige resultater

Du får et samlet framework, som sikrer dig de vigtigste topplaceringer. Samtidig optimeres dine landing pages, så du bedst muligt konverterer besøgende til leads. 

  • Søgeordsanalyse
  • SEO
  • Hastighedsoptimering
  • Linkanalyse
  • Linkbuilding
  • Teknisk SEO
  • Opbygning af effektive retargeting flows 
  • Opbygning og effektivisering af landing pages 
  • Opbygning af leadflows

Fra starten tænkes hele leadflowet ind i SEO, Ads- og retargeting processerne. Efterfølgende får du hjælp til at sikre, at alle elementer konstant er søgemaskineoptimeret. Ligeledes får du et samlet setup, hvor din SEO, Google Ads- og retargeting indsats optimeres, så du løbende får det størst mulige udbytte.

SEO

B2B Seminar:
Fra SEO til leads og kunder – sådan får du et setup, der skaber salg!

Du arbejder uden tvivl allerede med både SEO og SEM. Og måske hører du til den relativt store gruppe, som føler, at resultaterne ikke rigtig står mål med investeringen.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • udnytter din nuværende ranking til en bedre konvertering
  • forbedrer din ranking
  • skaber synergi mellem SEO og SEM og opnår bedre resultater
  • laver relevant indhold, som understøtter konverteringen


LÆS MERE OM: Seminar om SEO, SEM og retargeting

Få en gratis et gratis bud på, hvordan dit SEO, SEM og retargeting arbejde kan optimeres

Få en gratis et gratis bud på, hvordan din SEO og Google Ads kan optimeres

Få en gratis et gratis bud på, hvordan din SEO og Google Ads kan optimeres