Case: Visma Bluegarden

Sådan får Visma Bluegarden kontakt til CFO’er og andre relevante beslutningstagere

Visma Bluegarden

Dialogbaseret leadgenerering · Kampagne

Med dialogbaseret leadgenerering åbnes døren til vanskelige målgrupper.

Det er en kendt sag, at jo højere man søger op i en organisation, jo sværere er det at få beslutningstagerne i tale. Og selv om man, som Visma Bluegarden er markedsleder og sidder med de absolut bedste produkter og løsninger, når det handler om løn- og HR, er det ikke en selvfølge at få taletid hos CFO’er og løn- og HR-ansvarlige.

Vil du også bruge adfærdspsykologi, der øger effekten i markedsføringen?

Men Relevans har sammen med Visama Bluegarden bevist, at det kan lade sig gøre med et velorkestreret og gennemtænkt dialogkoncept. Ikke blot lykkedes at ramme de rigtige personer med relevante budskaber. Både svarprocenter og kvaliteten af svarene ligger væsentligt over det forventede.

Relevant brug af adfærdspsykologi

Brina Vinge, som er projektansvarlig hos Visma Bluegarden fortæller:

"Opgaven var klar: Find de rigtige beslutningstagere i organisationerne, få mindst 10% til at reagere og få e-mail permissions på mindst 40% af disse. Resultaterne taler deres eget tydelige sprog. Med mere end 15% svar, høj kvalitet i de afgivne svar og e-mail permission fra mere end 95% leverer projektet langt over det forventede."

Dialogkonceptet bygger på indsigt i og forståelse af CFO’ernes adfærd. Og så naturligvis relevant brug af adfærdspsykologi. Med de rigtige budskaber sikrer vi på én gang stopeffekt og involvering.

Brina Vinge fortsætter:

"Relevans har evnen til at stille skarpt på opgaven – og finjusterer indtil resultaterne er der. Det gør, at vi føler os i trygge hænder hele vejen igennem processen. Samtidig har de hele tiden fokus på vores mål – både de kortsigtede og de mere langsigtede. Det betyder en langsigtet og effektiv bearbejdning, der løbende sikrer varme leads til vores Business Advisors."

LÆS MERE: Leadgenerering – sådan tiltrækker du de rigtige leads

Visma Bluegarden DM dialogkampagne til CFO

Men Relevans har sammen med Visama Bluegarden bevist, at det kan lade sig gøre med et velorkestreret og gennemtænkt dialogkoncept. Ikke blot lykkedes at ramme de rigtige personer med relevante budskaber. Både svarprocenter og kvaliteten af svarene ligger væsentligt over det forventede.

Visma Bluegarden DM dialogkampagne til CFO

Relevant brug af adfærdspsykologi

Brina Vinge, som er projektansvarlig hos Visma Bluegarden fortæller:

"Opgaven var klar: Find de rigtige beslutningstagere i organisationerne, få mindst 10% til at reagere og få e-mail permissions på mindst 40% af disse. Resultaterne taler deres eget tydelige sprog. Med mere end 15% svar, høj kvalitet i de afgivne svar og e-mail permission fra mere end 95% leverer projektet langt over det forventede."

Dialogkonceptet bygger på indsigt i og forståelse af CFO’ernes adfærd. Og så naturligvis relevant brug af adfærdspsykologi. Med de rigtige budskaber sikrer vi på én gang stopeffekt og involvering.

Brina Vinge fortsætter:

"Relevans har evnen til at stille skarpt på opgaven – og finjusterer indtil resultaterne er der. Det gør, at vi føler os i trygge hænder hele vejen igennem processen. Samtidig har de hele tiden fokus på vores mål – både de kortsigtede og de mere langsigtede. Det betyder en langsigtet og effektiv bearbejdning, der løbende sikrer varme leads til vores Business Advisors."

LÆS MERE: Leadgenerering – sådan tiltrækker du de rigtige leads

Kontaktperson: Morten Lorentzen

Vil du også bruge adfærdspsykologi, der øger effekten i din markedsføring?