Hvor meget kan du øge din omsætning?

Når du sætter din inbound marketing i system, hopper dine potentielle kunder dybt ned i din salgstragt helt af sig selv – og bliver til varme leads. På den måde kan du koncentrere dig om at lukke ordrer og overlade de kolde leads og alle kaffemøderne til dine konkurrenter.

 

Fra lead til kunde

Effektiv inbound leadgenerering handler om at kende den rejse, besøgende på din hjemmeside foretager i processen til at blive kunde. Svar på de besøgendes ustillede spørgsmål og giv dine potentielle kunder relevant indhold. Beregneren giver dig en idé om, hvor meget det kommer til at betyde for dig, hvis du tager dine web-besøgende ved hånden og konverterer dem til leads og herefter til kunder. Beregneren er baseret på resultater, som vi har skabt for en række kunder ved at bruge inbound marketing.

transparent-placeholder

Morten Lorentzen

ADM. DIREKTØR

Morten er medejer af Relevans og ekspert i kommunikationskoncepter og brug af adfærdspsykologi i design og kommunikation.

morten@relevans.dk

transparent-placeholder

Lasse Hinke

KONTAKT DIREKTØR

Lasse er medejer af Relevans og ekspert i salgsstrategi og leadgenerering – både digital marketing og offline.

lasse@relevans.dk

HubSpot og Inbound Marketing

Relevans er certificeret Hubspot Partner bureau. Og det er ikke tilfældigt. HubSpot er nemlig blandt de førende, når det handler om fuldt integrerede Customer Data Platforme. Samtidig er HubSpot udviklet med Inbound Marketing for øje. Og som certificeret bureau kan vi derfor hjælpe dig med at implementere HubSpot. Samtidig hjælper vi dig efterfølgende med udnytte systemet, som du opnår den fulde effekt.


Mere om HubSpot og Inbound Marketing