Kom nemt i gang med HubSpot

Der er mange gode grunde til at vælge HubSpot. Den vigtigste er, at det er et komplet system, der integrerer salg, marketing og servicefunktionen i din kundekontakt. Det sikrer dig høj effektivitet i dit salgs- og marketingarbejde. Men som med alle andre systemer, får du først for alvor udbytte af HubSpot, når du bruger platformen fuldt og helt. Og som alle ved, så kan det være en tung affære at implementere et nyt system. Rent adfærdspsykologisk, så er der altid modstand i en organisation mod at skulle sætte sig ind i noget nyt. Men det behøver ikke være sådan med HubSpot. For det første fordi systemet kan implementeres i etaper og for det andet fordi du kan bruge vores pragmatiske tilgang og store indsigt i systemet til at komme hurtigt og nemt i gang. Vi er HubSpot Certificeret bureau og arbejder samtidig med adfærdspsykologiske virkemidler, der mindsker modstanden mod et nyt system hos kollegerne. Derfor bliver det nemmere for dig at implementere HubSpot i din organisation og du kommer hurtigere til at høste gevinsterne ved systemet.

Vil du høre mere om mulighederne, så udfyld gerne formularen eller ring til Lasse Hinke på 2427 3254. 

HubSpot Platformen – CRM Marketing Salg og Service

 

Kom godt fra start


Uanset hvor mange af HubSpot modulerne, du i første omgang ønsker at arbejde med, så er det afgørende for dit udbytte, at systemet sættes op på den rigtige måde. Der er derfor flere faktorer, du bør overveje, blandt andet:

  1. Hvad skal HubSpot hjælpe dig med (mål)?
  2. Hvilke dele af HubSpot kræves for at kunne nå dine mål?
  3. Hvordan sikrer du, at indholdet kommunikerer korrekt til de forskellige Personas, som du har defineret?
  4. Hvordan sikrer du, at TOFU (Top Of Funnel) elementerne giver det fulde udbytte?
  5. Hvordan sikrer du, at MOFU (Middle Of Funnel) elementerne konverterer nok?
  6. Hvordan sikrer du, at BOFU (Bottom Of Funnel) elementerne lukker tilstrækkelige ordrer?
  7. Hvordan sikrer du, at de nye kunder er begejstrede?
  8. Hvor mange nurturing flows er nødvendige – og hvilke?
  9. Hvordan sikrer du, at kommunikationen er vinklet udefra-ind?

 

Med Relevans som partner får du hjælp til både system og kommunikation.

 

Download gratis guide:
50 HubSpot Hacks

Er du på jagt efter tips og råd om, hvordan du får mest muligt ud af HubSpot? Med e-bogen "50 HubSpot Hacks" får du hjælp til, hvordan du bruger systemet og funktionerne mest effektivt.

Få din guide

 

Brug en certificeret partner

 

HubSpot er effektivt – men også et omfattende system. For at få fuldt udbytte af systemet, kræver det, at både du og din systempartner kender din løsning til bunds. Derfor har vi hos Relevans taget alle de nødvendige HubSpot certifikater. Og vi kan kun anbefale, at du sikrer dig, at den HubSpot partner, du vælger, har de nødvendige certifikater.

 

Relevans Certified HubSpot Partner
Certifikat HubSpot CMS for Developers
Certifikat: Content Marketing
Certifikat: Delivering Client Success
Certifikat: Email Marketing
Certifikat: Growth-Driven Design Agency
Certifikat: HubSpot Marketing Software
Certifikat: Inbound Sales
Certifikat: Selling Sales Services
Certifikat: Inbound Marketing
Certifikat: Contextual Marketing
Certifikat: Delivering Sales Services
Certifikat: Frictionless Sales
Certifikat HubSpot Agency Partner
Certifikat HubSpot Sales Software
Certifikat: Sales Management Training
Certifikat Social Media
Få en snak om HubSpot
 

Vil du i gang med HubSpot?

Så lad os tage en dialog om, hvad dit ambitionsniveau er, og hvad det indebærer at implementere HubSpot i din organisation.

Ring til Lasse Hinke på telefon på 2427 3254 eller udfyld formularen her, og vi tager kontakt til dig.

Jeg vil gerne kontaktes om min virksomheds mulighederne med HubSpot:

 

 

Vidste du, at du kan få HubSpot CRM ganske gratis?

Derfor er CRM gratis!