JANUAR 2023
Ud af en lang række af opdateringer, har vi udvalgt de 5 opdateringer, som vi mener er de væsentligste.
HubSpot er kommet med endnu en grafisk opdatering, der har gjort det endnu mere overskueligt at holde styr på dine kontakters information. Den konkrete opdatering omhandler en ny fane under contact view, ”CRM Record Overview”. Fordelen ved denne nye fane er, at det giver dig som HubSpot bruger et bedre overblik.
Du har samtidig mulighed for at personalisere overviewet med de informationer du synes er vigtige for dig, for at kunne træffe de rigtige beslutninger. De standardiserede informationer du får for den enkelte kontakt, er et overblik over Recent communications, Companies, Deals, Tickets.
Det er muligt at tilpasse oversigten, så du får det overblik, som passer bedst til dig.
I Enterprise-pakken har HubSpot gjort det muligt at kræve godkendelse af en specifik HubSpot-bruger, før en marketing e-mail kan sendes. Det betyder at du ikke længere skal være bekymret for, at der afsendes e-mails, som ikke er godkendt. Hensigten er, at det skal reducere menneskelige fejl og misforståelser.
Denne nye funktion er særlig efterspurgt og anvendelig, hvis du har en central funktion, der udvikler e-mail kommunikation på vegne af salgsafdelinger eller partnere. Funktionen sikrer, at partnerne er indforstået med og godkender e-mails, inden de afsendes.
Sådan fungerer det:
Du vælger, hvem der skal godkende din e-mail og tilføjer evt. en kommentar. Personen, der skal godkende, har herefter mulighed for at redigere, afslå eller godkende din e-mail, inden den bliver afsendt.
GÆLDER FOR MARKETING HUB ENTERPRISE
I Hubspot pro- og enterprise-versionerne kan du nu automatisere processen med at tilknytte Line Items til Deals ved hjælp af workflows.
Ved at automatisere denne proces sparer du tid og undgår manuelle fejl.
Sådan fungerer det:
Når et produkt tilføjes til en Deal, vil det fremstå som et Line Item. Du kan lave unikke Line Items for den pågældende Deal eller oprette standardiserede Line Items. Line Items kan være nyttige, når man opretter Deals, fordi de giver mulighed for at strukturere og organisere information om de produkter eller tjenester, der indgår i den aktuelle deal. Når du opretter et Line Item, kan du tilføje oplysninger som produktnavn, pris, antal og andre relevante detaljer, så der holdes styr på, hvad der indgår i dealen.
Du bruger denne nye funktion ved at følge disse steps:
GÆLDER FOR ALLE PRO OG ENTERPRISE HUBS
I HubSpots mobil applikation, som er tilgængelig for både Iphone og Android brugere, er forbedret, så du nu kan foretage flere af de handlinger, som du kender fra computeren, direkte på mobilen.
Du kan fx lave telefonopkald direkte fra app’en med valg mellem firma-, mobil- eller HubSpot-nummer. Du er derfor ikke længere begrænset til at bruge mobiltelefonens nummer, når du ringer fra app'en. Du har nu også mulighed for at oprette, redigere og udgive sociale posts direkte fra din mobil app. De muligheder, du kender fra computeren omkring sociale post, er nu også tilgængelige fra din smartphone. Det eneste du ikke kan gøre fra app’en er, at slette publicerede opslag. Det skal du forsat gøre fra din computer.
GÆLDER FOR MARKETING HUB PROFESSIONAL OG ENTERPRISE
Sales pipelinen i HubSpot afspejler, hvor langt i salgsprocessen en potentiel ordre er. Det er muligt at specificere de enkelte stadier på mange parametre. En sales pipeline kan derfor ende med at blive et komplekst værktøj.
Derfor har HubSpot gjort det muligt at låse de forskellige stages i sales pipelinen, så det kun er en Super Administrator, der har mulighed for at redigere. Det betyder at du som SuperAdmin ikke skal være nervøs for, at der bliver foretaget forkerte ændringer i jeres Sales Pipeline.
GÆLDER FOR SALES HUB PROFESSIONAL OG ENTERPRISE
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Svanevej 22, 2
2400 København NV
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.