Design
Der havde længe været et udtalt behov for at give Nycomeds vitaminserie, Apovit®, en ny visuel identitet. Målet var at skabe en klar og systematisk adskillelse af de enkelte produkter i farvefamilier – men samtidig bevare et tydeligt fællestræk for hele produktserien.
Det nye design skal signalere, at Apovit® er en produktserie, der giver hele familien energi og overskud.
Prikker i klare farver udstråler den glæde og energi, både børn og voksne opnår ved at bruge vitaminer og andet kosttilskud fra apoteket. Ja, Apovit® er simpelt hen prikken over livet, som vi også siger i det slogan, Relevans samtidig skabte for brandet.
Stilen i designet og kommunikationen er frisk og imødekommende, men samtidig seriøs og nøgtern med respekt for kundens livssituation.
Vi har gjort teksten på etiketterne lettere at læse med ensartet skriftstørrelse og sort på hvid baggrund. Serien er også blevet nemmere at finde rundt i. For eksempel er multi-vitamin-produkterne overvejende i røde og pink nuancer, D-vitaminer i grønne og B-vitaminerne i blå.
Har du spørgsmål angående design, så kontakt os med det samme.
LÆS MERE OM: Farvepsykologi
LÆS MERE OM: Branding
Der havde længe været et udtalt behov for at give Nycomeds vitaminserie, Apovit®, en ny visuel identitet. Målet var at skabe en klar og systematisk adskillelse af de enkelte produkter i farvefamilier – men samtidig bevare et tydeligt fællestræk for hele produktserien.
Det nye design skal signalere, at Apovit® er en produktserie, der giver hele familien energi og overskud.
Prikker i klare farver udstråler den glæde og energi, både børn og voksne opnår ved at bruge vitaminer og andet kosttilskud fra apoteket. Ja, Apovit® er simpelt hen prikken over livet, som vi også siger i det nye slogan, Relevans samtidig skabte for brandet.
Stilen i designet og kommunikationen er frisk og imødekommende, men samtidig seriøs og nøgtern med respekt for kundens livssituation.
Vi har gjort teksten på etiketterne lettere at læse med ensartet skriftstørrelse og sort på hvid baggrund. Serien er også blevet nemmere at finde rundt i. For eksempel er multi-vitamin-produkterne overvejende i røde og pink nuancer, D-vitaminer i grønne og B-vitaminerne i blå.
Har du spørgsmål angående design, så kontakt os med det samme.
LÆS MERE OM: Farvepsykologi
LÆS MERE OM: Branding
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Energiens Hus
Vodroffsvej 59, 1
DK–1900 Frederiksberg C
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.