Styrk din virksomheds branding med Relevans’ Brand Type Test®

 

Relevans’ Brand Type Test® er markedets mest nuancerede og videnskabeligt sikreste metode til at afdække, om I har den identitet, I ønsker. Og vi viser, hvordan jeres profil kan blive endnu stærkere.

En psykologisk analyse af din virksomheds markedsføring

Hos Relevans lægger vi vægt på resultater – og vi mener, at vores kunder har fortjent bedre end den evige undskyldning om, at effekten af imagekampagner ikke er direkte målbar. Derfor har vi udviklet en psykologisk test, der statistisk dokumenterer, hvilken menneskelig personlighed, din markedsføring afspejler.

Få et validt, statistisk billede af jeres profil

Formålet med Brand Type Test® er at få et objektivt billede af virkeligheden. Du får et statistisk svar på, hvilken personlighed din målgruppe ser, når de kigger på din markedsføring. I sidste ende er det jo hverken reklamebureauet, marketingchefen eller direktøren, som skal vurdere, om markedsføringen er omsorgsfuld, udadvendt eller dybsindig – det er målgruppen.

Sådan tester vi personligheden

Jeres markedsføringsmateriale bliver eksponeret for et web-panel, som er et repræsentativt udsnit af den primære målgruppe. De besvarer et spørgeskema, der afslører hvilken mennesketype, markedsføringen afspejler, set med deres øjne. Resultatet samles i en rapport med Relevans’ vurdering af, om markedsføringen udtrykker den optimale mennesketype i forhold til markedet, kunderne og forretningsområdet – og hvordan vi evt. kan justere/ styrke profilen.

Et værktøj til konsekvent kommunikation

Formålet med Brand Type Test® er bl.a. at give dig et værktøj til konsekvent kommunikation.
Analysens indhold er: 
1) Beskrivelse af din virksomheds mennesketype ud fra testresultaterne
2) Statistik over hvor udprægede de forskellige personlighedstræk er
3) Forslag til, hvordan du eller vi i samarbejde fremover kan optimere din virksomheds profil.

DOWNLOAD PDF OM BRAND TYPES: Hvad ser kunderne i dig?

Brand Type Test

Høre mere om Relevans' Brand Type Test ®