MARTS 2024
Her serverer vi de af HubSpots seneste opdateringer, som vi mener er mest relevante.
Se desuden andre HubSpot opdateringer fra marts.
I længere tid har det været muligt i USA at udføre betalinger direkte gennem HubSpot. Denne funktion er nu også blevet tilgængelig i Europa. Det betyder, at du kan oprette en webshop direkte i HubSpot uden brug af Woocommerce eller andre tredjeparts løsninger. De kalder det for Commerce Hub. Det åbner op for, at dine kunder kan betale for tilbud eller produkter direkte i HubSpot, eller at du kan integrere betalingslinks på dine HubSpot-sider. Du har mulighed for at vælge, om betalingerne skal håndteres via HubSpot eller Stripe. Hvis du allerede har en Stripekonto kan du fortsætte med at bruge denne.
Du kan finde mere information om Commerce Hub og se priserne her.
Ellers er du altid velkommen til at række ud til os, hvis du vil have afklaret om det er noget for dig.
Du kan nu tilføje lyd moduler til dine sider. På samme vis som du tilføjer videomoduler eller billedmoduler til dine websider, tilbyder lydmodulet en unik fordel. Forestil dig, at du kan omdanne dit blogindlæg til lyd, så dine læsere har muligheden for at lytte fremfor at læse. Dette åbner op for en ny, effektiv måde at engagere dine besøgende på, specielt når det kommer til længere blogindlæg. Ved at implementere lydmodulet, som tilføjes på præcis samme måde som andre moduler, beriger du brugeroplevelsen.
HubSpot er for nylig blevet medlem af EU's Cloud Adfærdskodeks, hvilket understreger deres dedikation til robuste databeskyttelsespraksisser og overholdelse af GDPR.
EU's Cloud Adfærdskodeks (EU Cloud CoC) tilbyder et omfattende regelsæt for at sikre overholdelse af de højeste standarder for databeskyttelse inden for cloud-industrien. Du kan læse mere om det her.
Medlemskabet repræsenterer et vigtigt skridt for HubSpot i deres engagement for dataintegritet og -sikkerhed, hvilket yderligere forstærker deres forpligtelse til at beskytte kundernes data og fremme en pålidelig cloudtjeneste.
Du kan læse HubSpot egen annoncering her.
1. Tilføj dokumenter til din LinkedIn post
Dokumenter kan være alt fra pdf, PowerPoint præsentationer og e-bøger. Du har nu mulighed for direkte i HubSpot at tilføje disse til dine opslag og senere rapportere på det i HubSpot.
Tilgængeligt for Marketing Hub Pro+
2. Lav LinkedIn Poll
En anden HubSpot opdateringen tilknyttet til Linkedin er, at du nu kan lave polls i dine opslag. Du har også mulighed for at bruge dine polls resultater i dine HubSpot rapporter.
Tilgængeligt for Marketing Hub Pro+
3. Valuta API
HubSpot har gjort det muligt at automatisk opdatere valutakurserne gennem en API løsning. Det betyder også at du kan få opdateret dine vekselkurser automatisk hvis du operer med forskellige valutaer.
Tilgængeligt for Sales Hub Starter+
4. Optimer din salgsproces med automatiske dealnavne
Forenkl salgsprocessen ved at bruge prædefinerede dealnavne baseret på specifikke egenskaber. Automatiske regler sikrer konsekvent inkludering af kontaktpersonens navn og firmanavnet i hvert dealnavn for bedre overblik.
Du kan redigere hvad der skal indgå i deal navnet ved følgende steps: Settings > Objects > Deals > Customize the 'Create deal' form > Add default values
Tilgængeligt for CRM Hub Free+
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Svanevej 22, 2
2400 København NV
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.