FEBRUAR 2025
Du kan igen optimere din arbejdsproces! Breeze Copilot er blevet en integreret del af opkaldsfunktionen, der er tilføjet to nye datapunkter til at analysere dit supportteams SLA-præstationer (Service Level Agreements), og så kan du nu også automatisere opkaldsrelaterede opgaver med de nye opkalds-workflows. Få inspiration til, hvordan du kan arbejde mere effektivt med HubSpot i din hverdag.
Herunder dykker vi lidt mere ned i de seneste opdateringer:
HubSpot introducerer en ny smart opdatering til AI-assistenten Breeze Copilot. Breeze Copilot er nu en integreret del af opkaldsfunktionen, så du kan få realtids-svar på spørgsmål under dine opkald. Det betyder, at du kan få relevante oplysninger og hjælp i øjeblikket – uden at forlade samtalen.
1. Under et aktivt opkald klikker du på "Copilot" i opkaldswidgeten.
2. Breeze viser en kort opsummering af samtalen indtil nu
3. Stil spørgsmål som:
Opdateringen sørger for, at du sparer tid, sikrer bedre opfølgning på samtaler, og er særligt smart fordi den har adgang til data direkte fra din HubSpot.
Funktionen er tilgængelig i Customer Platform pro+, Sales- og Service Hub pro+
HubSpot tilbyder to nye datapunkter, der forbedrer dine muligheder for at analysere supportteamets præstationer i forhold til dine SLA'er (Service Level Agreements).
Med opdateringen får du adgang til to vigtige datapunkter, der er med til at give dig dybere indsigt i din supportteams ydeevne:
Mange virksomheder tilbyder ikke support døgnet rundt. Derfor er det afgørende at måle og forstå præstationen inden for de fastsatte SLA-timer, hvis man ønsker at levere den bedste kundeservice.
Med denne opdatering får supportledere nye værktøjer til at analysere dit teams performance og identificere forbedringsmuligheder, så kundeoplevelsen og kundetilfredsheden kan optimeres.
Funktionen er tilgængelig for brugere med en Service Pro+
1. Klik på Reporting og vælg Service Analytics i Service Hub.
2. I Service Analytics Suite finder du standardrapporter, der bl.a. viser:
Du har mulighed for at måle datapunkterne ud fra:
HubSpot introducerer opkalds-workflows, som gør det muligt at automatisere opgaver baseret på opkaldsaktiviteter. Det betyder, at du kan opsætte workflows, der reagerer på, hvad der sker under dine opkald.
Opkalds-workflows er tilgængelige for Marketing-, Operations-, Sales- og Service Hub Pro+
Nu kan sælgere på farten oprette leads direkte fra HubSpots mobilapp. Tidligere var det nødvendigt at bruge desktop-versionen for at oprette nye leads, men med denne opdatering kan du nu bygge din pipeline når som helst og hvor som helst. Uanset om du er på farten, er til et møde eller bare ikke har adgang til din computer, kan du nemt registrere potentielle kunder og holde dit salgsarbejde kørende.
Tilgængelig i Sales Hub Pro+
Du kan nu nemt følge med i, hvordan dine leadscores ændrer sig over tid. Ved at tilføje score-egenskaber som kolonner på dine indekssider kan du hurtigt få et overblik over scorehistorikken for både kontakter og virksomheder. Klik på en scoreværdi for at se en detaljeret graf over udviklingen de seneste seks måneder samt en oversigt over, hvilke handlinger der har påvirket scoren.
Har du Marketing Hub Enterprise? Så får du også adgang til rapporter, der giver et dybere indblik i din scoringsstrategis performance.
MERE OM: Leadscore performance
Tilgængelig i Marketing Hub Pro+.
Nu behøver du ikke længere udgive dine podcast-episoder manuelt. Med den nye funktion til planlagt udgivelse kan du vælge dato og tidspunkt for dine episoder, så de automatisk går live, når din målgruppe er mest aktiv. Det sikrer en mere strategisk og konsekvent distribution, mens du kan fokusere på at skabe indhold af høj kvalitet.
Tilgængelig i Content Hub Pro+
Nu kan du oprette og administrere flere e-mail-signaturer i HubSpot. Hvis du arbejder med flere e-mailkonti eller roller, kan du vælge forskellige signaturer afhængigt af, hvilken konto du sender fra. Det gør din kommunikation mere fleksibel og professionel, uden at du manuelt skal ændre din signatur hver gang.
Tilgængelig i Sales Hub Pro+
– eller vil du høre, hvordan Relevans kan hjælpe dig med implementering og generel procesoptimering i HubSpot? Så kontakt gerne HubSpot ansvarlig Oscar Carlsen på tlf. 27 13 77 82 eller på e-mail oscar@relevans.dk
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Svanevej 22, 2
2400 København NV
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.