HubSpot opdatering 

FEBRUAR 2025

 

Optimér din arbejdsproces

Du kan igen optimere din arbejdsproces! Breeze Copilot er blevet en integreret del af opkaldsfunktionen, der er tilføjet to nye datapunkter til at analysere dit supportteams SLA-præstationer (Service Level Agreements), og så kan du nu også automatisere opkaldsrelaterede opgaver med de nye opkalds-workflows. Få inspiration til, hvordan du kan arbejde mere effektivt med HubSpot i din hverdag.

 

cursorarrow

HubSpot-1

Mere om HubSpot og hvordan du kan integrere marketing, salg, web og kundeservice og derfra arbejde datadrevet.

HVAD ER HUBSPOT?

1. Brug Breeze Copilot under opkald og få svar på spørgsmål i realtid

HubSpot introducerer en ny smart opdatering til AI-assistenten Breeze Copilot. Breeze Copilot er nu en integreret del af opkaldsfunktionen, så du kan få realtids-svar på spørgsmål under dine opkald. Det betyder, at du kan få relevante oplysninger og hjælp i øjeblikket – uden at forlade samtalen.

Sådan fungerer det:

1.    Under et aktivt opkald klikker du på "Copilot" i opkaldswidgeten.
2.    Breeze viser en kort opsummering af samtalen indtil nu
3.    Stil spørgsmål som:

  • "Hvilke åbne tickets eller deals har denne kunde?"
  • "Hjælp mig med at skrive en opfølgningsmail."
  • "Lav noter for denne samtale."

Opdateringen sørger for, at du sparer tid, sikrer bedre opfølgning på samtaler, og er særligt smart fordi den har adgang til data direkte fra din HubSpot.


Funktionen er tilgængelig i Customer Platform pro+, Sales- og Service Hub pro+

Phone_copilot

 

2. Få dybere indsigt i dit supportteams SLA-præstationer med nye datapunkter

HubSpot tilbyder to nye datapunkter, der forbedrer dine muligheder for at analysere supportteamets præstationer i forhold til dine SLA'er (Service Level Agreements).

Med opdateringen får du adgang til to vigtige datapunkter, der er med til at give dig dybere indsigt i din supportteams ydeevne:
  • Tid indtil første svar af en tickets
  • Tid indtil lukning af en tickets


Mange virksomheder tilbyder ikke support døgnet rundt. Derfor er det afgørende at måle og forstå præstationen inden for de fastsatte SLA-timer, hvis man ønsker at levere den bedste kundeservice.

Med denne opdatering får supportledere nye værktøjer til at analysere dit teams performance og identificere forbedringsmuligheder, så kundeoplevelsen og kundetilfredsheden kan optimeres.

Funktionen er tilgængelig for brugere med en Service Pro+

Du finder de nye datapunkter ved:

1. Klik på Reporting og vælg Service Analytics i Service Hub.
2. I Service Analytics Suite finder du standardrapporter, der bl.a. viser:

  • Gennemsnitlig tid til første svar på en ticket
  • Gennemsnitlig tid til lukning af en ticket


 Du har mulighed for at måle datapunkterne ud fra:

  • En bestemt medarbejder
  • Dit team
  • Oprettelsesdatoen for den bestemt ticket
  • Oprindelseskilden til ticket
  • En bestemt virksomhed
  • En specifik kategori
Skærmbillede 2025-02-21 kl. 12.26.53
Skærmbillede 2025-02-21 kl. 12.28.32
Skærmbillede 2025-02-19 kl. 15.10.18

 

3. Opkalds-workflows – automatisér opgaver og opfølgningsopgaver på opkald

HubSpot introducerer opkalds-workflows, som gør det muligt at automatisere opgaver baseret på opkaldsaktiviteter. Det betyder, at du kan opsætte workflows, der reagerer på, hvad der sker under dine opkald.

Med opkalds-workflows kan du sikre en ensartet og effektiv opkaldsopfølgning, fx:
  • Automatisk oprettelse af opfølgnings-task efter et opkald.
  • Sende et referat eller resultat af opkaldet til en anden medarbejder.
  • Oprette en opgave til en medarbejder, hvis et nummer eksempelvis er ugyldigt, så din database altid indeholder korrekte kontaktoplysninger. 


Sådan opsætter du et opkalds-workflow:

1. Gå til Workflows og klik på Create Workflow.
2. Vælg From Scratch og derefter Call object.
3. Definér en trigger baseret på opkaldshændelser eller -egenskaber.
4. Tilføj automatiserede handlinger relateret til dine opkald.

 

Opkalds-workflows er tilgængelige for Marketing-, Operations-, Sales- og Service Hub Pro+

flow

 

Flere mindre opdateringer

Opret Sales Leads direkte fra mobilen

Nu kan sælgere på farten oprette leads direkte fra HubSpots mobilapp. Tidligere var det nødvendigt at bruge desktop-versionen for at oprette nye leads, men med denne opdatering kan du nu bygge din pipeline når som helst og hvor som helst. Uanset om du er på farten, er til et møde eller bare ikke har adgang til din computer, kan du nemt registrere potentielle kunder og holde dit salgsarbejde kørende.

Tilgængelig i Sales Hub Pro+

sales leads_mobile
Breeze Copilot er tilgængeligt for alle

Få indsigt i Lead Score-historik direkte fra dine indekssider

Du kan nu nemt følge med i, hvordan dine leadscores ændrer sig over tid. Ved at tilføje score-egenskaber som kolonner på dine indekssider kan du hurtigt få et overblik over scorehistorikken for både kontakter og virksomheder. Klik på en scoreværdi for at se en detaljeret graf over udviklingen de seneste seks måneder samt en oversigt over, hvilke handlinger der har påvirket scoren.

Har du Marketing Hub Enterprise? Så får du også adgang til rapporter, der giver et dybere indblik i din scoringsstrategis performance.

MERE OM: Leadscore performance

leadScore

Tilgængelig i Marketing Hub Pro+.

Planlæg udgivelsen af dine podcasts

Nu behøver du ikke længere udgive dine podcast-episoder manuelt. Med den nye funktion til planlagt udgivelse kan du vælge dato og tidspunkt for dine episoder, så de automatisk går live, når din målgruppe er mest aktiv. Det sikrer en mere strategisk og konsekvent distribution, mens du kan fokusere på at skabe indhold af høj kvalitet.

Tilgængelig i Content Hub Pro+

scheduling_podcast
scheduling_podcast_options
Breeze Copilot er tilgængeligt for alle

Flere e-mail-signaturer i HubSpot

Nu kan du oprette og administrere flere e-mail-signaturer i HubSpot. Hvis du arbejder med flere e-mailkonti eller roller, kan du vælge forskellige signaturer afhængigt af, hvilken konto du sender fra. Det gør din kommunikation mere fleksibel og professionel, uden at du manuelt skal ændre din signatur hver gang.

email_signatur
email_signatur2

Tilgængelig i Sales Hub Pro+


Har du spørgsmål til opdateringerne i HubSpot?

– eller vil du høre, hvordan Relevans kan hjælpe dig med implementering og generel procesoptimering i HubSpot? Så kontakt gerne HubSpot ansvarlig Oscar Carlsen på tlf. 27 13 77 82 eller på e-mail oscar@relevans.dk