Viden og inspiration fra Relevans

Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen

Skrevet af Morten Lorentzen | 16.08.2021

Så er den i handlen! Relevans’ nye bog, hvor vi går i dybden med, hvor vi som mennesker ikke agerer rationelt – selv ikke i business to business indkøb. Vi ligger alle under for en adfærdspsykologisk kodning, som vi ikke kan undslå os.

Du får en gennemgang af mange adfærdspsykologiske begreber, og hvordan du kan bruge dem i din kommunikation og markedsføring.

Hvis du er opmærksom på de forskellige adfærdspsykologiske biases, vi er kodet til at have, kan du gøre din kommunikation skarpere med henblik på at få modtageren til at gøre som du ønsker.

Mere operationel end teoretisk

Bogen er rigt illustreret med eksempler, så den bliver mere operationel end teoretisk. Og vi har allerede fået feedback på, at det er dét, som gør bogen et rigtig godt opslagsværk.

Vi er overbeviste om, at du også vil have glæde af bogen.

Få den trykte bogFå e-bogen

LÆS MERE OM: Adfærdsdesign og de adfærdspsykologiske greb

Vi kan alle blive klogere – få del i mere af vores viden

Vil du holdes opdateret om den nyeste viden om adfærdsdesign, branding og leadgenerering. Relevans har gennem årene oparbejdet massiv viden på disse områder.

Du kan også blive klogere på et af vores webinarer

Brug 30 minutter på at deltage i ét eller flere af vores gratis torsdags webinarer. Oplægsrækken opdateres jævnligt med nye temaer og indhold. Du kan blive klogere på flere relevante discipliner inden for digital marketing, marketing automation, adfærdsdesign og adfærdspsykologi. Du kan måske have glæde af videoerne fra allerede afholdte webinarer. Se videoer her