Viden

ca. 1 min.

Så er Kapitel 5 klar!

08.09.2016 / Lasse Hinke

EMNE: Byggeri B2B

Kapitel 5 i ’Byggebranchen digitale A-Z ’ handler om at kommunikere i øjenhøjde med målgruppen. Det lyder måske let. Men erfaringen viser, at man ofte falder i grøften og kommunikerer ”inde-fra-og-ud” og fortaber sig i tekniske detaljer, selvom intentionen er at kommunikere på målgruppens præmisser.

Og det bliver naturligvis ikke lettere, når vi taler om byggebranchen og dens mange interessenter og målgrupper.

Vi har samlet de vigtige learnings og værktøjer her i kapitel 5.

Kapitel 5 – Highlights

  • Analysegrid
  • Hvilken information søger målgruppen
  • Guide til hvordan du finder de rigtige salgsargumenter
  • EFU-skema med eksempel på, hvordan det bruges

’Byggebranchen digitale A-Z’ er en Relevans' e-guide i 6 kapitler

Viden, metoder og tips til at skabe bedre resultater med digital markedsføring i byggebranchen.

Kapitel 6: Det afsluttende kapitel:  Sådan laver du en digital strategi – kan nu også findes i guiden.

GÅ TIL GUIDEN: Byggebranchens markedsføring A-Z

SE ANDRE ARTIKLER OM: Byggeri B2B

Lasse Hinke

Vil du have større effekt af din markedsføring?

Lasse Hinke er marketingstrateg og partner i Relevans. Han er HD i afsætning og har mere end 20 års erfaring på både bureau- og kundeside.

Start med en snak