Seminarer

20. november

Adfærdspsykologi

21. november

SEO / SEM

21. januar

Leadgenerering

28. januar

Marketing Automation

4. februar

B2B Marketing

25. februar

Inbound Marketing

3. marts

Digital Marketing

Giv din viden et boost med de 7 Growth Hacks

Få ny inspiration og tips til, hvordan du får flere leads og kunder. Brug et par timer på at deltage i et eller flere af de gratis Relevans seminarer. Du bliver klogere på flere relevante discipliner indenfor digital marketing, marketing automation, adfærdsdesign og adfærdspsykologi. 

0

deltagere

0

timer

0

forskellige emner

 

Seminarvideo marts 18 HHv02
VIDEO

Her fortæller fire seminardeltagere, hvad de fik ud af bruge 2 timer hos Relevans....

Adfærdspsykologi

Growth Hack #1 – skab mere effektiv markedsføring

Menneskers adfærd er i høj grad styret af faktorer, som vi ikke selv er bevidste om. Derfor træffer vi ofte beslutninger, som går imod vores egne ønsker – både som forbrugere, som borgere og som beslutningstagere i en virksomhed.

Bedre forståelse for målgruppens beslutninger:

Heldigvis er der en høj grad af systematik i den måde, som mennesker bliver snydt på af deres egen psykologi.

Denne indsigt i adfærdspsykologien kan vi som marketing- og kommunikationsfolk bruge til at forstå, hvorfor folk træffer de valg, de gør. Og vi kan kommunikere, markedsføre og bearbejde holdninger på en måde, der motiverer målgruppen til at træffe bestemte valg frem for andre.

Du kan bruge den viden i praksis, når du arbejder med et salgsbrev, en tv-reklame, et nyhedsbrev eller et loyalitetsprogram.

Seminarvideo Adfærds okt 19

Morten Lorentzen fra Relevans demonstrerer, hvordan du kan anvende forskellige psykologiske mekanismer, så du skaber bedre resultater med din markedsføring og kommunikation.

Hvem henvender seminaret sig til?

CMO’er, marketingchefer og andre, der ønsker større effekt af deres kampagner og kommunikation.

Program:

  • Introduktion til den nyeste forskning indenfor adfærdspsykologiens effekt på menneskers beslutninger og valg.
  • Sådan bruger vi adfærdspsykologien i markedsføring og kommunikation.

Oplægsholder:

Morten Lorentzen, Adfærds- og Marketingstrateg samt partner i Relevans.

Sted:

Relevans, Vodroffsvej 59, 1900 Frederiksberg C

Tilmeld dig næste seminar om Adfærdspsykologi

Det var super fedt. I skal endelig glæde andre med indlægget.
Daniela Scoppa
Kundechef, BEC
Seminaret var virkelig nyttigt.
Anne Helmer
Projektleder, Realdania
Tusind tak for et meget informativt oplæg, som var en øjenåbner på mange områder og en god reminder på andre.
Monika Zeterwal
Salgs- og Marketingkonsulent, CLAVIS sprog & kompetence
Stof til eftertanke.
Christina Fris Bjørling
Senior Communications Consultant, Danske Bank Corporates & Institutions
Seminaret er to-the-point og fyldt med relevante eksempler.
Gvido Libmanis
Senior Product Manager, Calldorado

Inbound Marketing

Growth Hack #2 – lad de rigtige kunder komme til dig

Hvem køber du helst af? Den anmasende dørsælger eller den hjælpsomme rådgiver, du selv har opsøgt?

Inbound Marketing handler om at få kunden til at komme til dig. Når de føler sig parate. For det er ofte lettere at overbevise folk om din værdi, hvis de frivilligt kommer til dig – frem for at du kommer til dem uden, at de har bedt dig om det.

På seminaret viser vi dig, hvordan du ved at stille relevant viden til rådighed for din målgruppe får de rigtige kunder til at komme til dig.

Via intelligente flows fører du kunderne ind i en leadproces, hvor de bearbejdes, til de er klar til at købe. På den måde er du til stede i deres bevidsthed hele vejen i beslutningsprocessen – og ikke mindst, når de skal træffe valg af leverandør.

Hvem henvender seminaret sig til?

Inbound marketing seminaret er for CMO’er og marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres marketingaktiviteter.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • vælger, hvilken Inbound strategi du bør følge.
  • skaber en effektiv leadproces vha. Inbound Marketing.
  • konverterer besøgende på din hjemmeside til kunder.
  • holder fast i potentielle kunder, efter de har forladt din hjemmeside.
  • automatiserer dine kommunikationsspor og skaber meromsætning og øget ROI.
  • kombinerer Inbound med dine øvrige marketingaktiviteter og øger effekten.

Cases fra både B2B og B2C:

Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan Inbound Marketing har skabt mere værdifulde kunder for danske B2C og B2B virksomheder.

Oplægsholder:

Lasse Hinke, Marketingstrateg og partner i Relevans

Sted:

Relevans, Vodroffsvej 59, 1900 Frederiksberg C

Tilmeld dig næste seminar om Inbound Marketing

Digital Marketing

Growth Hack #3 – sådan får du et digitalt setup, der skaber salg!

Vil du have større effekt af dit digitale marketing setup? På seminaret om digital marketing får du indblik i, hvordan du med det rigtige mix af digitale platforme, relevant kommunikation og effektiv timing, sikrer en systematisk bearbejdning af dine kunder og potentielle kunder, indtil de føler sig klar til at købe. Du vil være til stede i deres bevidsthed, når de træffer beslutningen og vælger produkt og leverandør.

Effektiv digital markedsføring er mere end ads og nyhedsbreve:

Du har sikkert allerede et digitalt setup. Men du kan uden tvivl få mere ud af dit setup – og dermed mere value for money. Effektiv digital markedsføring handler om mere end AdWords og e-nyhedsbreve. Det handler om at kommunikere det rigtige på de rigtige platforme, når dine kunder er klar. Vi viser også, hvordan du kan gå skridtet videre og automatisere dele af processen og dermed spare tid og opnå større effekt.

Hvem henvender seminaret sig til?

Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer, som ønsker at vide mere om, hvordan de øger effekten af deres digitale marketingindsats.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • udarbejder en effektiv digital strategi.
  • vælger de platforme, der er mest relevante for dig.
  • bygger et digitalt setup, der skaber salg.
  • laver relevant indhold – og sørger for at det konverterer bedst muligt.
  • udnytter dine systemer til automatisering.
  • skaber en effektiv lead-proces og konverterer leads til kunder.

Cases fra både B2B og B2C

Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan du med digital marketing skaber mere værdi.

Oplægsholder:

Lasse Hinke, Marketingstrateg og partner i Relevans

Sted:

Relevans, Vodroffsvej 59, 1900 Frederiksberg C

Tilmeld dig næste seminar om Digital Markering

Selvom jeg bilder mig ind, at jeg ved det hele, så formår I altid at efterlade mig inspireret og med nye indsigter. Tak igen.
Susan Wedell-Wedellsborg
Digital Forretningsudvikler, DAC
De var rigtig gode til at konkretisere og gøre emner lettere forståelige.
Emil Wang Haas
SEO & Social Media Specialist, Iternum ApS

SEO / SEM

Growth Hack #4 – sådan får du et setup, der øger dit salg!

Vil du have mere ud af din investering i SEO og SEM? Og vil du have flere leads og kunder? På seminaret får du indblik i, hvordan du med det rigtige setup får begge dele. Du får tips og tricks, som gør det lettere for dig at komme fra ranking til varme leads og salg.

Effektiv SEO handler om meget mere end ranking:

Naturligvis kommer vi til at tale en masse om ranking. Men SEO er meget mere. Og du kan uden tvivl få langt mere ud af dit setup med ganske få greb. Det handler om at få de rigtige til at klikke. Hvordan du indfanger og fastholder dem der klikker. Og hvordan du kommer skridtet videre og opnår endnu større effekt.

Lær hvordan du gør Google til medspiller i dit SEO-arbejde:

Du får indblik i, hvordan Google tænker. Og det er første skridt på vejen til at gøre Google til din medspiller. Frit oversat betyder det, at du øger effekten af din indsats uden nødvendigvis at investerer mere. Du får også indblik i, hvordan du udnytter synergien mellem SEO og SEM.

Hvem henvender seminaret sig til?

Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer i B2B virksomheder, som ønsker at vide mere om, hvordan de øger effekten af deres indsats. Du arbejder uden tvivl allerede med både SEO og SEM. Og måske hører du til den relativt store gruppe, som føler, at resultaterne ikke rigtig står mål med investeringen.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • udnytter din nuværende ranking til en bedre konvertering.
  • forbedrer din ranking.
  • skaber synergi mellem SEO og SEM og opnår bedre resultater.
  • optimerer dine landing pages.
  • bygger dit SEO-setup så det hænger sammen med din leadproces.
  • laver relevant indhold, som understøtter konverteringen.

Effektive B2B cases:

Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan du øger ROI på din investering.

Oplægsholder:

Lasse Hinke, Marketingstrateg og partner i Relevans

Sted:

Relevans, Vodroffsvej 59, 1900 Frederiksberg C

Tilmeld dig næste seminar om SEO / SEM

Leadgenerering

Growth Hack #5 – sådan finder du de rigtige leads hurtigt og effektivt!

Seminaret Leadgenerering handler om, hvordan du effektivt tiltrækker og fastholder de rigtige B2B leads. Relevans’ koncept giver dig blandt andet mulighed for at følge dine leads og konvertere dem til kunder, præcis når de er klar.

Fra lead til kunde hurtigt og effektivt:

Med Relevans’ konceptet for B2B leadgenerering skaber du varme leads og et bedre grundlag for at konvertere dem til kunder. På seminaret viser vi, hvordan du ved hjælp af Leadkonceptet får konkret og værdifuld viden om dine kundeemner. Og vi viser, hvordan du får permissions og mødeaftaler med dine varme kundeemner her og nu.

Hvem henvender seminaret sig til?

Seminaret er for CMO’er og marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres marketingaktiviteter.

På seminaret får du:

  • En gennemgang af Relevans’ model for B2B leadgenerering – og hvordan de varme leads omsættes til kunder.
  • B2B cases og eksempler på anvendelse i praksis.
  • En demonstration af, hvordan du med en effektiv model kan sikre dig et konstant flow af varme leads – og dermed øget ROI på dine aktiviteter.

Oplægsholder:

Lasse Hinke, Marketingstrateg og partner i Relevans

Sted:

Relevans, Vodroffsvej 59, 1900 Frederiksberg C

Tilmeld dig næste seminar om Leadgenerering

Marketing Automation

Growth Hack #6 – fra e-mail marketing til Automation

Ved du, hvordan du effektivt får bearbejdet dine kundeemner, indtil de føler sig klar til at købe? Nu får du muligheden for helt gratis at lære, hvordan du får hul på din egen automatiseringsproces.

På vores seminar om marketing automation får du indblik i, hvordan du gennem automatiserede flows kan give dine potentielle kunder den relevante og handlingsorienterede kommunikation, de har behov for.

Seminaret giver dig også konkrete bud på, hvordan du ved hjælp af relevant content får en løbende interaktion med de rigtige leads.

På den måde er du til stede i deres bevidsthed hele vejen i beslutningsprocessen – og ikke mindst til sidst, når de skal træffe valg af leverandør.

Hvilket system skal du vælge?

Højest sandsynligt kan du komme langt med de systemer, du allerede har. Vi kommer med eksempler baseret på gængse systemer som Mailchimp, Apsis, Globase, Carma m.fl. Og vi ser også på, hvordan du går skridtet videre med rene automatiseringssystemer.

Hvem henvender seminaret om marketing automation sig til?

Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres marketingaktiviteter.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • vælger automatiseringsstrategi.
  • udnytter dine bestående systemer til automatisering.
  • skaber en effektiv lead-proces og konverterer leads til kunder.
  • holder fast i potentielle kunder, efter de har forladt din hjemmeside.
  • automatiserer dine kommunikationsspor og skaber meromsætning og øget ROI.

Cases fra både B2B og B2C:

Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan CEM skaber mere værdifulde kunder.

Oplægsholder:

Lasse Hinke, Marketingstrateg og partner i Relevans

Sted:

Relevans, Vodroffsvej 59, 1900 Frederiksberg C

Tilmeld dig næste seminar om Marketing Automation

Tak for et godt seminar – jeg kommer helt sikkert igen.
David Harder
Marketing Coordinator, KYOCERA Document Solutions
Jeg var vild med eksemplerne.
Elizabeth Mitchinson
CRM Konsulent, Nykredit
Det var rigtig spændende seminar. Glæder mig til at bruge det i mit arbejde.
Marianne Lyngbek
Webredaktør/SEO Optimizer, Billigsport24.dk

B2B Marketing

Growth Hack #7 – i følelsernes vold eller følelseskold?

Er B2B stadig B2B? Eller taler vi B2H – Business to Human? Og hvad er forskellen? Du får svaret på disse spørgsmål og meget andet på vores seminar ”B2B Marketing”. På seminaret får du indblik i, hvordan du gennem systematiske flows, giver dine kunder og potentielle kunder den relevante og handlingsorienterede kommunikation, de har behov for, så de vælger dig frem for dine konkurrenter.

Du får konkrete bud på, hvordan du arbejder med købscenteret:

Du får viden, inspiration og konkrete tips til, hvordan du arbejder effektivt med B2B markedsføring. Du får også indblik i, hvordan du bearbejder alle personer i købscenteret, så de føler sig klar til at købe – og peger på dig, som den foretrukne leverandør. Samtidig giver seminaret dig konkrete bud på, hvordan du arbejder med top-of-mind og sikrer et kvalificeret kendskab til dig og dit produkt.

Hvem henvender seminaret sig til?

Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer, som arbejder med B2B Marketing, og som ønsker at vide mere om, hvordan de øger effekten af deres marketingaktiviteter.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • udnytter disruption i din salgs- og marketingindsats.
  • arbejder med ny-, kryds- og mersalg samt retention og win back.
  • får flest mulige permissions og tilmeldinger til dit nyhedsbrev.
  • udnytter SoMe effektivt i salgsarbejde.
  • bruger sælgeren mest effektivt.

Cases fra både B2B og B2C:

Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan du med B2B Marketing bliver mere synlig end dine konkurrenter i dit salgsarbejde.

Oplægsholder:

Lasse Hinke, Marketingstrateg og partner i Relevans

Sted:

Relevans, Vodroffsvej 59, 1900 Frederiksberg C

Tilmeld dig næste seminar om B2B Marketing

Jeg syntes seminaret var super godt. Fin introduktion og forklaring.
Thea Madsen
Marketingkonsulent, EduLab ApS
Gik fra mødet med en god Aha-oplevelse og nogle relevante pointer. Tak.
Henning Sørensen
Salgschef, Livingsport