Bogen: Adfærdspsykologi i markedsføringen

– myten om den rationelle forbruger

God bog til at blive klogere på kunderne
Samlet set er bogen fyldt med gode eksempler på, hvordan vi som forbrugere reagerer, og med gode forklaringer og teori om, hvorfor vi gør det…
Af Ole Strand, CA Karrierepartner og a-kasse  ·  Læs anmeldelsen

Et superværktøj for sælgere til at fintune deres salgsstrategier
Den velskrevne og befriende letlæste bog kommer vidt omkring i adfærdspsykologiens mange begreber. I stedet for tung teori får læseren nogle meget operationelle værktøjer til brug i markedsføring og kommunikation…
Af Peter Hjorth, Redaktør, InBusiness  ·  Læs anmeldelsen

Bogforside Adfærdspsykologi i markedsføringen

‘Adfærdspsykologi i markedsføringen’ går i dybden med, hvorfor vi som mennesker ikke agerer rationelt – selv ikke ved business to business indkøb. Vi ligger alle under for psykologiske og sociale faktorer, der påvirker vores vurderinger, valg og beslutninger.

Du får en gennemgang af mange adfærdspsykologiske begreber, og hvordan du kan bruge dem i din kommunikation og markedsføring.

Hvis du er opmærksom på de forskellige adfærdspsykologiske biases, vi er kodet til at have, kan du gøre din kommunikation skarpere med henblik på at få modtageren til at gøre som du ønsker.

Bogen er rigt illustreret med eksempler, så den bliver mere operationel end teoretisk – og er derfor et rigtig godt opslagsværk.

Vi er overbeviste om, at du også vil have glæde af bogen.